dilluns, 8 de març del 2010

UNA NIT AL ROAD


Parlaré d'una nit que vaig sortir de festa amb els meus amics. Anàvem de festa a un pub de Mollerussa que es diu Road perquè venia una famosa i volíem fer-nos fotos amb ella.

Quan vam arribar, anàvem a entrar però el personal de seguretat ens va aturar. Ens van dir que no podíem passar . Jo li vaig dir: "però si tinc l'edat, si vols t'ensenyo el DNI" i em va dir que era una festa privada que només hi tenien accés els espanyols.

Li vaig dir que per què feien tot això i el segurata em va dir que el dia anterior hi va haver moltes baralles i per aquesta raó actuaven així.

A mi em va cabrejar molt que ens vetessin l'entrada perquè jo no tinc la culpa que l'altra gent es baralli i en canvi, n'hagi de pagar les conseqüències...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada