dilluns, 22 de febrer del 2010

Frases D'amor
-Desitjaria que la nit no acabi quan estic amb tu.
-Malgrat la llunyania, el meu cor és a prop teu.
-Que bé em sento al pensar en tu i em recorre aquest pessigolleig, aquestes papallonetes dintre meu, segueix aquí aprop meu.
-Tinc ganes de tornar a mirar-me en els teus ulls i besar el teus llavis, dolços com la mel...
-El que més desitjaria en aquest món és poder estar al teu costat tota la meva vida.
-El desig mor automàticament quan s'aconseguix; en satisfer-se. L'amor, en canvi, és un etern desig insatisfet.
-Sóc un tot complet que durant un temps comparteix parts de la seva vida amb tu.
-Vola al meu costat, sense necessitat de caure quan jo m'allunyi.
-Potser és hora que analitzis d’on bé la teva inseguretat que no et permet gaudir de l’amor sense patir pel futur.
-El desig mor automàticament quan s'aconseguix; en satisfer-se. L'amor, en canvi, és un etern desig insatisfet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada